پاسخ های باور نکردنی


سوگل هستم !

 

 بزرگترين سايت تفريح و سرگرمي ايرانيان |www.funshad.comجواب مسئله 1 - راننده اتوبوس هم سن شما باید باشد . چون جمله اول سوال می گوید " تصور کنید که راننده اتوبوس هستید."

 

 


 
 بزرگترين سايت تفريح و سرگرمي ايرانيان |www.funshad.comجواب مسئله 2 - همه کلاغ ها ، چون آنها فقط " در شرف پرواز " هستند و هنوز از روی درخت بلند نشده اند..( اگر جواب شما 2=3-5 بوده بدانید دوباره محاسبات جلوی تفکرتان را گرفته است.)

 

 

 


 
 بزرگترين سايت تفريح و سرگرمي ايرانيان |www.funshad.comجواب مسئله 3 - هیچ . آن نوح بود که حیوانات را به کشتی برد و نه موسی ( "چه تعداد " جلوی فکر کردن شما را گرفته است.)
 

 

 

 


 بزرگترين سايت تفريح و سرگرمي ايرانيان |www.funshad.comجواب مسئله 4 - سوال اشتباه است. چون وقتی از اردک استفاده شده دیگر نباید از کلمه تخم "مرغ" استفاده شود!
 

 

 

 

 

 

 

 بزرگترين سايت تفريح و سرگرمي ايرانيان |www.funshad.comجواب مسئله 5 - آنها جان سالم بدر برده اند . شما به وسیله کلمه دفن کردن منحرف شده اید در حالیکه آنها "بازماندگان" هستند!

 

 


 
جواب مسئله 6 - یک 25 تومانی و یک 5 تومانی . به یاد بیاورید ( فقط یکی از آنها ) نباید 25 تومانی باشد و همین طور هم هست . یک سکه 5 تومانی داریم. شما با عبارت " یکی از آنها نباید … " فریب خوردید.


نظرات شما عزیزان:

ایلین
ساعت11:44---27 خرداد 1391
سلا م سوگل من تورو از چیتوزیا پیدا کردم

Majid AV
ساعت11:06---27 خرداد 1391
ای ول خیلی باحال بود
پاسخ:حتمابود دیگه؟


omid
ساعت16:03---25 خرداد 1391
سلام .خيلي جالب بود .من خيلي استفاده كردم .اميدوارم به وب من هم بياي.

تیام
ساعت15:15---23 خرداد 1391
سلام. خب چیکار کنم هروقت من هستم تو نیستی هر تو هستی من نیستم

داداشی
ساعت11:05---23 خرداد 1391
خیلی خوب بود من دوتاشو نتونستم جواب بدم من داداشی از چیتوزیا هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:,ساعت 10:30 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com